Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg under januari 2014

Av Annie - 31 januari 2014 13:33

Just nu skulle jag vilja ta semester från mitt liv. Nej men det har varit ganska så mkt å sistone och jag är så galet trött just nu. Så skönt att det äntligen är fredag och helg!


Har en häst som blev skadad förra fredagen och veterinär fick komma ut. Så hela förra helgen och veckan bestod av stall och att sköta om hästen och ge mediciner och ta hand om diverse saker som skulle ordnas. (utöver allt det vanliga då såklart som rör stallet)

Nå nu är det sjukhage och vila som gäller så får vi se vart det hela slutar.


Nu måste jag jobba vidare, Ha en trevlig fredag!


 

Längtar verkligen till sommaren!

Av Annie - 22 januari 2014 08:42

Sitter på jobbet som vanligt och dricker kaffe och  försöker vakna till liv. I morse var det väldigt segt att ta sig upp, ville inget hellre än att dra täcket över huvudet och bara vända mig om och somna om igen. men men det var bara att kliva upp och nu sitter jag som sagt här. Tur att det finns kaffe!

Onsdag idag, två uppstigningar till innan det är helg.


Idag händer det faktiskt inte så mycket  spännande, Jobbar som vanligt och sen blir det stallet och fixa hästarna.

Nej nu måste jag jobba vidare! ha en bra dag.


 

Av Annie - 21 januari 2014 13:09

Vilken klyscha! haha nej men skämt åsido så är det väl egentligen.

Hoppas iaf på en stor förbättring detta år jämfört med föregående. 2013 var inte riktigt ett bra år för mig.

Nu tar vi helt enkelt nya tag och så tänkte jag även återuppta detta med bloggandet. Är skönt att kunna skriva av sig och dela med sig av tankar och funderingar man har.

Så nu är det bara att tänka positivt och köra på. 2014 here we go!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards