Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg under april 2012

Av Annie - 30 april 2012 21:37

Trevlig valborg till er alla. :-D

 
Av Annie - 29 april 2012 22:05

Känner mej väldigt nedstämd ikväll.

Självkänslan och självförtroendet är i botten och jag känner mej bara ledsen. Ångest!


Så därför skippar jag att uppdatera nåt här och slår istället igång en komedi och hoppas att det får mig på bättre humör.

Av Annie - 29 april 2012 15:36

Jag anmälde mig till LA:4n också. Tänkte när jag ändå åker iväg så kan jag juh prova starta. Jag tävlar juh inte för tävlingen så utan jag tänkte att jag testar mest bara för att det är kul. Och att det blir bra träning för mig och Hannah.


Så det blir spännande, fast jag kommer nog bli ganska nervös när det närmar sig. Men kul ska det bli och jag tar det inte på blodigt allvar. :P


 

Av Annie - 28 april 2012 21:59

Avslutar denna kväll med lite rött. :-)

 
Av Annie - 28 april 2012 17:04

Sitter och myser på balkongen i det härliga vädret. :-)

 
Av Annie - 26 april 2012 20:14

Jag och min mamma på väg mot middag med jobbet. :-P

 
Av Annie - 25 april 2012 11:15

Åh jag är lite kluven över hur jag ska göra. Funderar på om jag ska anmäla mig till en LA också när vi ska och tävla Lb:1 på första tävlingen eller om jag bara ska starta en klass (Lb:1 då alltså). Tänkte mest bara isf starta La för skojs skull och bara för att få lite träning och rutin.Tänkte att det kan juh vara kul att bara testa utan att ta det så seriöst. hmm. Måste fundera och kanske prova rida igenom programmet hemma först. Bakdelsvändningarna kan hon juh och även förvänd galopp brukar inte vara något problem. Skänkelvikningarna är väl det som isf är vårt största problem. Jag har lite svårt med att få till dem bra. Åh vad jag blev kluven.

Ska fundera en stund till. Finns juh fortfarande tid att anmäla sig så, och nu såg jag även att jag hade fått en boxplats till tävlingen så då behöver hon inte stå i transporten hela tiden heller. :)


Ja det är inte lätt alla gånger.


 

Av Annie - 25 april 2012 09:16

Igår fick Hannah sig ett lättare pass då jag hade så ont i min mage. Hannah var pigg redan från början och travade på med bra tryck. Galoppen gick faktiskt riktigt bra och det var inte det minsta tjafs med huvudet som hon haft på sista tiden. Dock vart hon väldigt springig i traven efteråt och tyckte att halvhalter och att vänta var sjukt onödigt, men vi löste det hela bra iaf. Som sagt ett lättare pass utan några större krusiduller.


Efter att jag ridit så tog jag och började mocka ur hennes hage på allt gammalt hö som hon lämnat och all skit, Marcus kom även och hjälpte till och vi tog väl ut 5 kärror igår, sedan blev klockan så mycket och det började bli mörkt. Så resten tar vi till helgen när vi har jouren. Hon har ännu ganska mycket snö i sin hage då hon går ensam så hon trampar inte runt så mycket och nu när det börjat tina är jag lite rädd att hon ska trampa ner nåt av benen i snön och fastna, men det tinar nog iaf lite fortare om det inte ligger en massa hö och skit ovanpå. Men det blir helgens projekt. :)

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards