Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Annie - 30 januari 2011 11:15

Tänkte ge mej på ett försök att blogga hemifrån nu. Jag är redan sjukt irriterad över hur seg detta går så det blir ett kort inlägg.


Fredagen så tog jag ett joggingpass med Hannah i ridhuset, red mycket volter och övergångar så hon skulle bli mjuk och avslappnad. Allt fungerade jätte bra och hon var kalasfin. Inga skolor ovan mark öht. Riktigt härligt.


Marcus var även med och fotade och filmade lite men tyvärr kan jag inte lägga upp några här nu, för då skulle jag nog kasta ut datorn innan det var klart, så jag får lägga upp det vid ett senare tillfälle.


Igår så hade vi lördagsmys i stallet. Hade tänkt rida men eftersom vi hade strömavbrott säkert 10 gånger under tiden som jag var där och strömmen verkade fortsätta med att komma och gå som den ville så hade vi bara mys. Blåste snöstorm ute och jag hade juh självklart inte tagit med mej mina täckbyxor så det var inte så lockande att rida ut då. Och Hannah var nog lika glad över att bara stå inne och bli ordentligt ryktad och hon var riktigt kramig. :)

Hon har börjat släppa sin vinterpäls nu också och hon njöt för fullt när jag borstade med gummiskrapan. Hon stod och kliade tillbaka i min nacke och på ryggen och emellanåt ville hon bara stå och kramas.


Efter stallet fortsatte lördgasmyset här hemma med film och chips och dip. MUMS!


Nu är det dags för lite frukost och sen ska man kanske passa på att gå ut i det fina vädret innan det blir stallet och lektioner ikväll. :)


/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards