Annie Rotinen - Mitt Liv

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

Long time no see...

Av Annie - 16 november 2012 10:45

Kom på att jag juh faktiskt har en blogg oxå.. Har varit lite mycket nu på sistone och är egentligen fortfarande en hel del me ska iaf försöka få fart på uppdateringen igen.


Vad har hänt på sistone då?! Har festat, umgåtts med folk, ridit och varit i stallet med hästarna. skrattat, gråtit, flummat, varit sjuk, haft regionkonferens med jobbet i två dagar i kåbdalis, ridit träning, hämtat hö, blivit sjuk igen mm mm och bara haft fullt upp.

Hästarna har hunnit ha utegångsförbud i två dagar när det blev ishalka ute en dag och de hade sommarskor. var då dit och promenerade lite extra med dem så de fick röra på sig. Nu har det iaf vinterdojjer och broddar i alla hovar så nu är det bara för dem att vara ute igen utan att riskera att halka ihjäl sig. Riskerar inte att ha mina hästar ute med sommarskor och det är ren is överallt. Känns som bara bäddat för att det ska hända någon olycka. Då får de faktiskt hellre stå inne nån dag. Nu har de bara stått inne totalt tre dagar och de har då överlevt och inte brytt sig det minsta över att inte gå ut utan har lugnt stått i sina boxar. men men, nu är de som sagt broddade och vinterutrustade om fötterna så nu är det inga problem längre.


Har ridit en riktigt bra träning för Maria. Red Hannah på kandar och är riktigt nöjd med träningen och Hannah skötte sig riktigt bra. Påbörjade att samla traven så det nästan blev tramp och fick till riktigt bra schwung i henne i övriga traven. Hon gjorde fina öppnor och diagonalslutor och jag är verkligen nöjd över träningen.

Frida red Pluppen för Maria och det såg oxå rikitgt bra ut det jag hann se iaf. Kul!


Nåja. lite snabbt om vad som hänt även om detta blev ett väldigt flummigt och osammanhängande inlägg. Men ska försöka ta tag i bloggen igen. men motivationen tryter faktiskt lite och vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller. men men, vi får se vad som händer, ska ifa försöka slänga in nåt inlägg ibland. :)


Ha det fint denna fredag!b Är så glad att det äntligen är fredag!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 27 juni 2014 10:28

Av Annie - 27 maj 2014 11:15


För idag är det finaste Pluppens födelsedag!     Min prins.    ...

Av Annie - 19 maj 2014 10:52


Jag lever men jag har inte så mkt att skriva om, eller rättare sagt vet inte riktigt vad jag ska skriva om, nåt speciellt ni vill läsa?   Har nästan blivit frisk igen efter förkylningen förutom denna förbannade hosta som inte verkar vela ge sig. ...

Av Annie - 7 maj 2014 13:29


Blä jag har blivit förkyld igen! Usch usch, jag trodde juh att jag hade gjort bort det iom att jag var så dålig sist men icket! Irriterande som bara F*N.   Har iaf fått tag på hovslagaren nu oxå så imorgon får Pluppen sin sko på plats igen så vi ...

Av Annie - 6 maj 2014 10:06


Haha måste bara berätta om en sjukt rolig grej som hände igår när jag var i stallet. Det ringde en väldigt trevlig kille till mig från ett företag i stockholm och erbjöd mig jobb! Haha och det roliga i det hela är att jag inte ens sökt jobb! Det gj...

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards