Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Annie - 26 juli 2012 22:03

Har inte suttit så mycket vid datorn och därför bara mobilbloggat lite korta inlägg.


I Tisdags var jag iaf till Torneå med mamma och handlade mat och följde med som sällskap. Vi var och åt på subway oxå och det är verkligen riktigt goda smörgåsar där. Mums!

Igår var vi på middag hos ett par kompisar och därefter blev det bio. Premiären av nya batmanfilmen. Faktsikt ganska bra film.


Idag har jag varit och handlat lite på stan. (myggmedel, b-vitamin till Wilma och lite annat från mataffären)

Efter Marcus slutade jobba tog vi en fika på stan. Och nu på kvällen har jag umgåtts med Frida. Alltid lika kul. Vi var bla förbi KRF och hälsade på. Länge sedan jag varit där nu och alltid lika kul att surra med allt trevligt folk.


I helgen blir det att åka till Piteå och PDOL.


Väntar även på hovslagaren ännu. Både Hannah och Pluppen har tappat en sko och de ser verkligen förjävliga ut i hovarna. De har vuxit sjukt mycket även om de inte gått över tiden från förra skoningen så ser det ut som att det är evigheter sedan de skoddes sist. Fy. Han skulle ha kommit nu i veckan men har inte dykt upp ännu. Hoppas verkligen han kommer imorgon, annars får jag ringa och stressa på honom lite. Vill verkligen rida ordentligt nu! Men de får helt enkelt ta det lugnt tills de är skodda. Hoppas hoppas verkligen han kommer imorgon eller senast måndag.


Nu ska jag gå och äta nåt. Blev lite hungrig, :)

Av Annie - 26 juli 2012 17:33

Latte och glass. mums!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards