Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Annie - 8 januari 2013 10:26

Hello i lådan.

Efter att ha varit väldigt frånvarande nu en längre tid tänkte jag göra ett nytt försök att blogga igen.

Hästarna håller på att sättas igång igen efter en tids vila. Och även jag själv ska försöka komma igång igen efter att ha varit sjuk. Äter sista tabletten av antibiotikan idag så nu ska det nog bli bra igen.

Nu är det färdigvilat för denna vinter!


Nu ligger fokus på att först och främst få igång hästarna helt igen och därefter så är det träning som gäller inför tävlings säsongen.

Joggade iaf bägge två igår och bägge hästarna kändes fina och avslappnade. Lite extra plus till Pluppen som kändes väldigt harmonisk och avslappnad.


Jag hoppas att 2013 kommer bli ett bra år!


Åh vad jag längtar till sommaren och värmen! 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards