Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Annie - 10 mars 2014 12:49

 


Äntligen efter flera veckor med mulet väder så får man äntligen se solen igen! Åh vad härligt och vad mycket det gör för humöret. Okej att det sen blåser typ storm ute och att det är isgata överallt är som detaljer.


Herregud vad det har blåst ute sedan i fredags! Och hela natten mot lördag så verkligen SPÖREGNADE det, vilket resulterat i isgata precis överallt, nog får man hålla tungan rätt i mun när man är ute och går. Men skönt att det tinat mycket och att vissa vägar nu börjar vara bara. Vårkänslor på det!


Men eftersom det har blåst så mycket i flera dagar så har jag lite lätt sömnbrist då det verkligen dånat i mina fönster, trodde där ett tag att rutorna på lägenheten kommer in. En nackdel med att bo precis vid älven.

Ska bli så skönt med semester nu i veckan, Jobbar bara idag och sen måste jag in och jobba på torsdag oxå då vi ska ha möte i Luleå då. men annars är jag ledig hela veckan och även måndag nästa vecka. Nice.


Hästarna då? Pluppen har tappat en baksko så han står nu igen, hovis kommer nu i veckan och skor bägge två.

Finns ingenstans att direkt rida nu heller ändå förutom skritt efter vägen typ. Längtar tills det tinat ordentligt så man kan rida igen. Nåja bara ta en dag i taget!



Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards