Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Annie - 27 mars 2014 11:17

Utan istället blev jag jätte dålig med över 39 grader i feber i en vecka och tillslut när jag fick nog så kontaktade jag läkaren och då visade det sig att jag hade en väldigt kraftig bihåleinflammation samt en bakteriell infektion i kroppen så nu går jag på en riktigt riktigt dunderkur med antibiotika och specialnässpray. Shit jag lär juh vara en av de friskaste personerna i denna kommun efter den hästkuren som jag äter just nu. Började för en vecka sen och ska äta antibiotika i 10 dagar så har några dagar kvar, men känner att det går åt rätt håll även om jag inte är frisk ännu.


Hästarna har fått ta det lugnt då jag haft noll ork och energi utan jag har bara varit i stallet och gjort sysslorna och pysslat på med dem.


 

Min lilla hörna i stallet.


Bägge hästarna har även blivit skodda under tiden jag varit sjuk så nu är bägge så fina om fötterna igen. Och snösulorna plockades bort så nu börjar det bli vår!


Innan jag åkte på febern så var jag och Frida iväg till Haparanda och shoppade loss på hööks. Hittade massa nya nödvändiga grejer hehe.


 


Ridsugen börjar jag bli oxå men ska vänta tills jag ätit klart medicinen så jag har ork.

Hoppas bara det fortsätter tina så det blir underlag att rida ute oxå!


 


Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards