Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Annie - 14 juni 2010 16:43

och passar på att blogga lite. är ganska lugnt just för stunden iaf.

Blev inringd tidigare idag. Skulle egentligen ha börjat kl 16 men började 11,45 istället. Men det ger juh extra pengar så jag är bara glad.

Ska jobba extra i morgon oxå.   


I helgen har det varit dressyrtävlingar både lördag och söndag.

Helena gjorde Msv debut med Hannah på lördagen och de var juh bara för bäst!   

I söndags startade de en La klass. Det var skit duktiga tycker jag! Sååå snygga.


Var riktigt skoj att vara på tävlingar och se en massa fina hästar och roliga ryttare.


I övrigt var det en väldigt lugn helg.


Idag blir det att åka till stallet direkt när jag slutar kl 20,00 ikväll och rida. Tänkte rida ut i skogen en sväng idag så Hannah får gå och ta det lugnt.


Ciao!


/Annie



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards