Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Annie - 17 juni 2010 21:42

Har varit dålig på att blogga nu under veckan..

Här kommer en liten sammanfattning iaf.


I måndags åkte jag direkt till stallet efter jobbet.

Red ut med Hannah som var skit pigg och lite svammlig. Red alla gångarter och mot slutet så slappnade hon av och gick fint.

Vi fick sällskap ut av M som följde med och promenerade.

Knäppte även lite bilder.

    



Tisdag var bara lugn. Var till stallet på kvällen och red Hannah på ängen.

Hon var spänd och pigg i början men Helena kom och höll lite lektion för mej och mot slutet gick hon fint och avslappnat. M var med och knäppte lite kort oxå.

      



Onsdag red jag Hannah, Var ut en sväng först och red, Hon var lite trött. ( om nu man kan kalla Hannah trött?) Red sen en stund på ängen. Ställde inga större krav utan ville mer att hon skulle slappna av.


Idag har jag jobbat halva dagen. Börjar känna mej väldigt sliten. Har väl sovit typ 8 timmar på två dagar.

Var till stallet och red Dressyr med Hannah på ängen. Hon var helt klockren idag alltså. Hon var lagomt pigg så man fick komma till ridning och gick jätte fint och var med på precis allt. Inte det minsta tjafs idag. Hon är juh bara för underbar.   


Imorgon och helgen så ska Helena ha henne. Jag jobbar kväll i morgon och på söndag. 


Ska även ut i helgen. För första gången länge. Men man måste väl när det är kalixdagarna och allt.    Och så ska jag juh såklart se när M och bandet spelar.

Annars trivs jag som bra med att inte gå ut. Sitter hellre hemma och myser istället.    Haha jag börjar väl bli gammal.   


Ha det gott!

/Annie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards