Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Annie - 29 juni 2010 18:35

Vet inte vad som är fel på mej just nu men jag är så sjukt trött hela tiden.

Känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt om jag bara fick.. I natt har jag sovit 12 timmar men jag är ändå sjukt trött.

Undra om jag kanske håller på att bli sjuk.    Det jhar jag juh verkligen inte tid med. Nåja bara bita ihop så blir det säkert bra.

Men jag är bara så lätt irriterad när jag är så förbannat trött. Så det är juh kanske inte så kul för alla i min omgivning. Och mest synd är det väl om M som får ta det värsta.. Tur att han står ut med mej iaf.    


Var till stallet igår och red ut i skogen med Hannah. Helena och A var oxå med och Helena visade mej lite nya vägar.

Hannah var då verkligen inte trött igår utan tvärtom. Hon fick juh verkligen ta i för att hinna med i traven och då blev hon pigg som ett skållat troll oxå.  Men hon hade öronen framåt hela tiden och tyckte att det var skit skoj.

Blev inte nå mkt galopp för oss då hon var så himla pigg. Och ha henne först gick inte heller för då tyckte hon juh att allt var jätte farligt. Söt som hon är.

Men det var mysigt att vara ut i skogen.


Idag har Helena hand om Hannah då jag jobbar till kl 22 ikväll.

Jag har hämtat nya sadeln idag oxå! Den var fin så jag är jätte nöjd.


Ha en trevlig kväll, själv ska jag försöka att inte somna här på jobbet.

/Annie  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards