Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Annie - 16 juli 2012 21:56

Nu är hästarna nöjda som fått komma till en ny hage (eller tillbaka till deras första hage som det fått växa upp nytt gräs i) och mumsa på massa färskt gräs igen.

Av Annie - 16 juli 2012 13:50

Njuter av glass i solen.

Av Annie - 16 juli 2012 12:59

Sitter på balkongen och solar och poppar Queen på hög volym! härligt med sol och värme igen! :-)

Av Annie - 14 juli 2012 14:33

Hästarna har det helt okej och verkar må bra trots vädret. :-)

Av Annie - 13 juli 2012 23:18

Varför är det så att så fort man har en annan åsikt än någon så är man tydligen avundsjuk?
Är det bara ett sätt för den andra personen att ha nåt att skylla på så fort inte alla tycker som dem?
Varför inte acceptera att personen är av en annan åsikt och inte tycker likadant som dig? Eller har man inga motargument och då är det enklare att säga att man är avundsjuk på det ena och det andra?
Tänk vad tråkigt om alla alltid tyckte likadant om precis allt!

Blir faktiskt lite less på att läsa alla försvarsinlägg och kommentarer om att alla andra bara är avundsjuka.
Acceptera istället att alla inte är av samma åsikter hela tiden.

För återigen tänkt vad tråkigt allt skulle vara om alla tänkte och tyckte likadant som alla andra. Utvecklingen skulle nog stå ganska still då.

Av Annie - 13 juli 2012 13:43

Det bara regnar och är tråkigt väder ute. regnar det inte så e det mulet. tråkigt är det. och har snart haft semester i en vecka redan. hoppas iaf på att det vänder snart och blir soligt och varmt igen.

Visar en bild på prinsen och prinsessan när det iaf var en solig kväll. :-)

Av Annie - 13 juli 2012 06:36

Haha jag som är extremt oteknisk har precis lyckas lösa problemen jag hade med min tele och att jag inte kunde ladda ner appar. (felkod 905) men tacka vet jag google! hur skulle man klara sig utan google??! :-P
Nåja nu är iaf appen på plats igen och känner mej lite duktig som fixade det haha!

Av Annie - 12 juli 2012 23:26

Har haft en riktigt trevlig kväll. Trots alla mygg!


Åkte till hästarna och byggde om deras hage så nu har de fått lite nytt gräs att äta= Lyckliga hästar!


Sedan kom både Alex och Frida förbi så har vi ridit mina fina hästar och surrat och bara haft det allmänt trevligt.

En mycket rolig kväll helt enkelt. :)


Har fortfarande inte fått ner appen men nu får ni lite snabb update iaf.



Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards