Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Annie - 12 juli 2012 15:00

Jag avinstallerade bloggappen då den hade problem med att uppdatera appen och nu när jag ska ladda ner den på nytt så funkar det inte!!! Det går inte att installera den. Åhh vad less jag blir på telefoner och teknik som bara strular.


Nåja hoppas jag får fixat det snart igen iaf!

Av Annie - 11 juli 2012 14:55

Har juh glömt visa bilderna på hannah från i maj när hon betade in sig själv. :-P alla sätt är bra tycker hannah. :-)

Av Annie - 10 juli 2012 22:23

Jag vet att jag e väldigt dålig på att uppdatera här men jag lever livet istället. :P


Torsdag, fredag och lördag var det party med massa trevligt folk! Har haft jätte kul alla dagarna.


Hästarna har ridits lite lätt och just nu njuter jag bara fullt ut över att ha semester.


Hannah har tappat en sko så det blir inte allt för avancerat med henne.

Måste verkligen ringa hovis och hoppas han kommer så snart som möjligt. Bägge hästarnas hovar har vuxit jätte mycket och det är inte ens 6 veckor sedan de skoddes. Annars brukar det knappt växa alls och 8 veckors intervall är inga som helst problem. Men nu när sommaren kommit så växer de snabbare.


Nåja ska försöka använda appen mer iaf så kanske det blir lite bättre uppdatering iaf. :)


 

Av Annie - 9 juli 2012 15:55

Njuter av att äntligen ha semester!

Av Annie - 5 juli 2012 18:52

Nu är det sommar! :-) dricker lite vitt med syster och mamma och ska se brolle lite senare. :-P
(gillar verkligen appen. :-) )

Av Annie - 5 juli 2012 17:13

Har precis laddat ner appen och prövar göra ett inlägg. :-) detta verkar juh funkar bra! äntligen blir det enklare att blogga från mobilen! :-D

Av Annie - 4 juli 2012 22:04

Kan bara konstatera att jag har två ruggit fina hästar! Bägge två på sitt eget sätt och jag är verkligen såå glad att jag äger dessa två fina individer med härliga personligheter!


Alex som jag inte har sett på evigheter har varit med igår och idag och ridit med mej. Alltid kul att få sällskap.

Igår red jag Hannah och Alex Pluppen och vi red på fotbollsplan. Bägge hästarna skötte sig fint.

Och idag bytte vi hästar så jag red Pluppen och Alex red Hannah. Vi red på en äng i byn och det var så härligt att rida i solen och värmen och bara surra på om allt möjligt. :)


 


Skönt att hästarna börjar vara igång nu även om det får en del extra skrittpauser ännu. Det gör att jag längtar ännu mer till semestern och bara kunna fara ut och rida och pyssla på utan att tänka på några tider.



Av Annie - 3 juli 2012 13:04

Måste bara ge en stor hiss till rambos täcken!


Hannah har ett rambo regntäcke och i lördags när det verkligen ÖSREGNADE och stormade hela natten och hela dagen så höll det henne torr.


Visst att det blåste in regn bakifrån och att det även hade runnit in lite vid kanten runt halsen, men över ryggen och rumpan var hon helt torr!



 

Tummen upp för det!


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards