Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Annie - 4 september 2012 21:41

Två nöjda pållar som tuggar kvällsmaten. :-)

Av Annie - 4 september 2012 10:49

Igår var jag, Frida och Linn i stallet samtidigt på kvällen. Är så roligt när man är flera och har någon att surra med. Hela vintern och våren så var jag oftast själv i stallet och det blev lite tråkigt ibland. Visst man är betydligt effektivare när man e själv och inte fastnar att prata med alla hela tiden men det är ändå roligt med sällskap.


Vi red iaf alla samtidigt och jag och Frida red Hananh och Pluppen. Jag red mest Pluppen men satt en stund på Hannah oxå så Frida fick rida Pluppen lite och känna på honom. Hannah var inte på sitt bästa humör direkt utan var lite tjafsig men gav ändå med sig efter en stund. Tycker att Frida rider henne riktigt bra trots att hon är som hon är på sitt eget känsliga lilla vis. Och när hon red Pluppen såg det riktigt riktigt bra ut. Hon har en fördel med sina långa ben att riktigt nå om honom ordentligt. Pluppen kändes iaf fin han med när man väl får ihop storkroppen och han börjar jobba. Det gäller att passa så han inte hänger i handen och hamnar på bogarna. Men när han bär sig själv och kommer upp i formen så är han faktiskt ganska lätt. Med lite mer muskler och styrka kommer han bli ännu bättre. Bara fortsätta träna.


Var iaf en rolig kväll med massa surr som vanligt och en hel del svammel! Som sagt så kommer nog denna höst bli riktigt rolig då det nu är nya roliga människor som står i stallet. (De som stod tidigare var juh såklart oxå roliga! men vi var sällan där samtidigt)


 


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards