Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Annie - 7 september 2012 11:22

Kvällen igår spenderades i stallet i vanlig ordning.


Gjorde alla stallsysslor och red sedan Hannah. Tog hoppsadeln och herregud vad länge sedan jag ridit i den. Men passet gick bra iaf. Hannah kändes lite småmotig och ville inte riktigt komma till avslappning i början. Men det gav med sig och igår blev det även första riktiga galoppen under ryttare. Och det gick bara fint och hon kändes avslappnd och bra. Blev inte så avancerat alls, men hon var som sagt hyffsat fin.


Efter det så fick sig Hannah ett verklogen välbehövligt bad nu efter sommaren! Shit vad skitig hon var egentligen även om det inte syns. Speciellt svansen var ruskigt smutsig, var helt mörkbrunt vatten när jag sköljde och shamponerade den. men nu är hon då ren och fin igen iaf!


Medans jag badade Hannah så red Frida ett ordentligt pass på Pluppen och det såg fint ut. Frida gjorde ett kanonjobb iaf för han kändes super när jag satt upp en stund i slutet. Fin fin och bra gjort av Frida. :)


Idag blir det en lång kväll i stallet med en massa pyssel och fixande. Även Pluppen ska få sig ett välbehövligt bad ikväll!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards