Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Annie - 6 september 2010 13:27

Var en pärs. Hannah var seg, trött och motvillig. Hon är brunstig just nu så hon ville inte alls vara med på något. Jag fick rida för kung och fosterland i början tills hon gav med sig och oj vad fint hon gav med sig då. Mjuk och fin och frustade av sig alla spänningar.

Kalasfin i galoppen. Och på slutet var det absolut inga problem att lägga ner henne i en lång och låg form och hon sträckte ut riktigt bra på nacken.

Men både jag och Hannah var nog måttligt trötta efter passet. Men med en bra känsla iaf.


I övrigt så händer det inte så mkt. Marcus är och jobbar och jag slötittar lite på tv.. Funderar på om man ska hitta på nåt skoj innan man blir helt förslappad.


/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards