Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Annie - 7 september 2010 22:33

Idag bar det av till luleå för lite shopping. Eller jag hade väl inte tänkt handla något direkt utan det var mer för att jag och marcus ville göra något skoj tillsammans.   Men det slutade med att vi kom hem med diverse saker, Marcus köpte sig en ny fin gitarr som han har pratat om så länge att han behöver. och lite små grejer till bilen blev det oxå. Och jag kunde juh absolut inte låta bli att köpa lite saker till Hannah. Det är juh så kul att köpa grejer.

Kan ingen vänlig själ skänka mej en massa pengar??!!  Skulle verkligen sitta fint.   


Idag har Hannah fått vila då det blev ganska sent innan jag kom hem från lule så hon fick bara bli ordentligt ompysslad ikväll.

och gårdagens ridpass gick väl sådär. Inte så mkt mer att säga. Inte ett av våra bästa pass direkt.


Som det ser ut nu så ska vi nog rida för en tränare på fredag. Ska bli skojj och är nog även välbehövligt.


Men nu börjar det bli dags för sängen efter en lång dag.   

God natt!

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards