Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 1 augusti 2012

.

Av Annie - 1 augusti 2012 21:28

 

Av Annie - 1 augusti 2012 09:00

När vi åkte hem från Piteå i söndags så stannade vi till på storheden i Lule och jag passade på att gå in på hööks.


Inhandlade lite nödvändigheter bara och kikade lite på höstens nyheter. Finns en hel del som faktiskt är fint och som jag skulle kunna tänka mej att köpa. :) (då jag köper sånt jag tycker är fint istället för att bara gå på märket!)


Nåja det som fick följa med hem denna gång var:


Enkla bakskydd att ha till vardags till Pluppen då han just nu använder Hannahs (eller de e juh pluppens oxå då de har samma storlek på skydd såklart) luddskydd bak, inte alltid så kul att använda dem. Dessa är bättre att ha tex vid uteritt och hoppning och så. Och bra när man inte orkar linda. :P



Pälsglans är juh alltid bra att ha då det amvänds ganska flitigt. :) Och så en pump oxå men den orkade jag inte ta fram en bild på. :P



En ny gramantygel som är rundsydd och i läder. Väljer helst att rida på graman om jag ska ha någon hjälptygel då man kan reglera den själv och bara använda när man behöver istället för att ha effekt hela tiden. Har en sedan tidigare som är helt i vävribb och den gillar jag inte riktigt.



 

Och tillsist ett hårspänne att sätta upp håret i på tävling. Varfint när den var lite blingad oxå och kommer bli bra när det är dags för tävlingar.

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards