Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Annie - 8 augusti 2012 08:54

God morgon!


Idag är jag ännu tröttare än tidigare! Lite jobbigt då jag nästan känner mej lite yr, men det går över med några koppar kaffe! Då är man tillbaka som vanligt igen haha.


Vädret gör väl inte det hela så mkt bättre direkt. 10 grader, mulet och blåser halvt storm. Verkar som att hösten har kommit. Hannah har fått gå med sitt regntäcke tom då hon är så känslig, lilla plutten. (eller rättare sagt överkänslig)

Har varit och flyttat hästarna till daghagen nu innan jobbet iaf och de brydde sig iaf inte direkt över vädret, de tycker nog bara det är skönt när det blåser så dlipper de insekterna.


Ne nu ska jag fortsätta hinka i mej kaffe!


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards