Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Annie - 7 augusti 2012 10:37

Usch vad jag är trött alltså. Är jätte tungt att stiga upp på mornarna just nu (haha har bara stigit upp tidigt i två dagar, men ändå!) Hur ska jag klara hela veckan?! Tungt iaf att semestern är slut och det är ett helt år kvar till nästa.

Förhoppningsvis är jag snart inne i gamla rutiner igen för just nu har jag väldigt svårt att gå och lägga mej på kvällarna. Kan vara hur trött som helst hela dagen men när kvällen kommer är jag helt plötsligt jätte pigg igen. Det är väl ändå onödigt, eller hur?


Red Hannah igår, joggade henne bara lite lätt på ängen för att känna lite på henne då även hon är under igångsättning igen. Hon var iaf mjuk och fin och ganska pigg, men det är inte så konstigt. Men hon skötte sig jätte fint hela tiden ändå. Pluppen fixade sin motion i hagen under tiden jag red Hannah. Han blev ensam kvar i hagen (då även de två andra hästarna blev ridna, fast ut i skogen) och han sprang runt och gnäggade efter oss hela tiden. Var även därför jag red på ängen för då hade jag lite uppsikt över hagen även om ängen är ganska långt bort. Men när Pluppen sen såg oss hela tiden stod han still eller skrittade runt och gnäggade lite ibland bara.


Nu på morgonen innan jag började jobba så tog jag och Ambi och flyttade över hästarna till daghagen så de får beta lite mer. Grått och kallt är det ute så det känns som höst! vart har solen och värmen tagit vägen? jag gillar juh inte kyla juh.


Ha en fortsatt trevlig dag iaf!


 

.

Av Annie - 7 augusti 2012 08:59

 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards