Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Annie - 4 augusti 2012 01:10

Idag har jag haft fullt upp och bara varit hem och vänt några gånger. har flyttat hästarna till deras "daghage" där de får gå och beta på dagarna och sedan ridit. Varit hem och bytt om för att sedan åka till myggan och äta och fika med Frida. sen åka till mamma och hälsa på och sen hem igen för att byta kläder och åka till Frida och fika lite mer och sen åka förbi krf för att kolla läget då vi funderar på att åka in med hästarna för att rida. sen åka till mina hästar igen och flytta dem till natthagen. skjutsat Marcus till en kompis. hängt ännu mer med Frida och bara haft trevligt för att sen åka förbi mina hästar igen för att spraya myggmedel på hemvägen och landade hemma för ca 2 timmar sen. har då varit borta i ca 12 timmar och har inte hunnit med så mkt mer haha. nu ska jag iaf gå och sova så får vi se vad morgondagen har att erbjuda. ska iaf rida men sen får jag se.

god natt på er alla!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards