Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Annie - 3 februari 2014 15:05

Känner mig proper idag. men gillar iaf min nya jacka! och även denna måndag känns helt okej med musik i öronen.


 

Av Annie - 3 februari 2014 09:09


Måndag igen. Och helgen går alldeles för fort som vanligt. Skulle helst ha två dagars arbetsvecka och 5 dagars helg. Och såklart behålla samma lön som jag har, Vilken lyx det hade varit!


Har ringt veterinären i morse för att boka tid till att ta bort stygnen från hästen, men veterinären som var ut var ledig idag så jag ska återkomma och boka tiden imorgon istället.

Börjar juh snart vara proffs på att rengöra och lägga om sår och linda stallbandage då jag gör det varje kväll nu.

Känns inte alls så roligt att ha en skadad pålle, man blir så orolig och man vill juh alltid att ens älsklingar ska vara friska.

Nu dags att jobba vidare! Bara kämpa sig igenom denna måndag och ladda för en ny arbetsvecka.


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards