Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Annie - 10 februari 2014 14:09

Jag är inte bra på det här med att blogga under helgerna märker jag. Måste komma in i rutinen igen haha.


vad har helgen bestått av då?

Hmm, Fredag kväll var det stallet som vanligt. Fixade såret som vanligt! och den andra fick komma ut och promenera en stund och tränade lite lydnad från backen. Hade på inspänningar ett tag oxå.


Lördag var det kalas för en kompis. Var i stallet på dagen ooch hela kvällen spenderades hos dem med middag och prat. Trevligt!


Söndag så gjorde jag och Frida bort stallet på dagen. Och precis när vi skulle ut och rida så började det vräka ner snö från himlen. Vi var i princip sjöblöta när vi kom in igen även om vi inte red så jätte länge. Det riktigt droppade vatten från hjälmen. Men ett kort och trevligt pass hade vi iaf och hästarna fick röra på sig. Därefter var det bara det vanliga stallpysslet kvar och sedan hem och byta om för att åka förbi en annan kompis som fyllde år.


Resten av kvällen spenderades i soffan.


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards