Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Annie - 4 februari 2014 10:51

Just nu sitter jag på jobbet som vanligt men känner mig lite tröttare än vad jag brukar idag. Hoppas att det inte är nån förkylning på gång som ligger och spökar.


Har pratat med veterinären imorse och vi kom fram till att jag ska prova ta bort stygnen själv ikväll om jag nu får tillåtelse att ta bort dem utan sedering, Vissa är juh lite väl känsliga ibland så man vet juh inte om det går. Men prova ska jag göra iaf och fungerar det inte så skulle veterinären komma ut imorgon eller på torsdag och ge lite droger och plocka bort stygnen då istället. Vet skulle ringa mig imorgon och höra hur det har gått.


Men som jag skrev tidigare så börjar jag bli van vid att ge sprutor och lägga om sår mm mm mm. Ja det är mkt som ska göras när dem små liven skadar sig. Så då är det bara att lägga till att plocka bort stygn på listan oxå.


Nu är det dags att jobba vidare!



Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards