Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Annie - 2 april 2014 10:48

Shopping kan juh göra en glad!


I helgen åkte jag med mamma, syster och brorsans flickvän och son och shoppade i finland. (Jag är juh stolt faster till ett charmtroll!)

Fick med mig lite pynt hem till lägenheten samt lite nya kläder.

Köpte tre blusar/ skjortor, en kjol, två vanliga baslinnen samt ett skärp. Lite nytt och fräscht till våren/sommaren.

Nöjd blev jag iaf.


Igår fick jag ett samtal av Frida när jag var på jobbet om jag hade lust att följa med till Happis en spontansväng och köpa ett par stövlar, så jag flexade ut någon timme tidigare och så drog vi iväg.

Har haft span på dessa stövlar väldigt länge men det har aldrig blivit att jag köpt dem även om jag varit grymt sugen!

Men nu slog jag till, har juh ändå velat ha ett par bruna stövlar väldigt väldigt länge och dessa satt juh som en smäck på mina långa smala ben! Då kan man juh inte hålla sig.


 


Så nu är jag så glad och nöjd och nu har jag både ett par svarta stövlar och ett par bruna att variera mellan.


Sen köpte jag även ett par extra boots till Hannah som matchar hennes röda hagskydd.

 

Nog är hon juh som snygg min prinsessa! ;)


Kan juh bara säga att jag gillar shopping!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards