Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Annie - 6 april 2014 11:13

Då var det söndag igen. Tycker verkligen helgerna går alldeles för fort. Hinner som inte med allt.
Nåja igår stod städning av lägenheten på schemat så när jag steg upp så satte jag igång.
Slog igång bra musik på spotify och städade loss medans jag samtidigt gick runt och dansade och nynnade med. Gjorde juh städningen betydligt mkt roligare! Tur att ingen såg mig haha.
Sen var det dags för stallet och efter att mina hästar var klara så höll jag lite lektion för en tjej i stallet. Kul var det och det gick bra. Fin häst och duktig ryttare. :)
Kvällen avslutades med film i soffan. En helt okej lördag.

Får se vad jag hitrar på idag, åker nog lite tidigare till stallet och pysslar på lire i mina skåp, skulle behöva omorganisera lite tror jag.
Ne nu är det iaf dags att börja göra nåt vettigt! :)

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards