Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Annie - 23 april 2014 15:19

Slänger in ett snabbt hej här då jag har fullt upp som vanligt.


Påsken och ledigheten är slut för denna gång och det är tillbaka till vardagen som gäller. Eller ja, egentligen var det juh redan igår som det var vardag igen.


Påsken har iaf bestått av att inreda balkongen, ta det lugnt och vara lite extra mkt i stallet och njuta av solen och det fina vädret. Så härligt att värmen börjar komma tillbaka!

Har även ridit hästarna som har väldiga vårkänslor just nu men det går ändå hyffsat bra. Kul är det iaf.


Nu måste jag rusa vidare! ha det fint i vårvädret! :)


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards