Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 30 april 2014

Av Annie - 30 april 2014 11:17

Var juh nästan deprimerande att vakna i morse och inse att det var helt vitt på backen utanför fönstret!

Tänkte nästan att det var dags att plocka fram mössa och vantar igen haha.

Nej riktigt så illa var det inte, men fick ändå skrapa rutorna på bilen och sopa bort all snö.

Nu har det iaf tinat bort det mesta av snön igen och det är juh riktigt skönt. Om nu bara solen och värmen kunde komma tillbaka oxå så vore det juh prima!


Men det är juh vid såna här dagar som man verkligen saknar detta med att bo söderut.

Har mina funderingar på att flytta igen men man får helt enkelt se. Inget är bestämt ännu, men det är väl så:

en gång 08a alltid 08a. ;)


 

En bild från tidigare idag när det mesta av snön hade börjat tina. Nu är i princip allt borta. :)


Och snart är arbetsdagen slut och en långhelg väntar. Så skönt!


Ha en trevlig valborg allihopa!

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards