Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Annie - 8 januari 2012 22:34

Har haft fullt upp hela dagen. Började med att städa undan julen och därefter storstäda hela lägenheten, dammsugit,skurat och hängt upp nya gardiner. Så nu är det rent och fint och redo för våren här hemma. :)


Därefter bar det av till mamma för lite middag och efter det blev det stallet och ett ridpass med Hannah.


Men nu måste jag verkligen gå och duscha och därefter sova. Imorgon är det jobb som gäller igen. Men nu är det verkligen nedräkning inför resan och förhoppningsvis går dagarana snabbt. :)



 

Längtar verkligen till sommaren och värmen!

    

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards