Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Annie - 13 januari 2012 22:54

Är detta en otursdag för er eller är det egentligen bara en helt vanlig dag?

Det har iaf inte hänt något negativt för mig idag men jag har inte sett detta som en otursdag heller.


Är iaf hästledig idag och efter att ha haft en galet intensiv vecka på jobbet med väldigt mycket att göra så var jag helt slut när jag kom hem och det nästan bara snurrade konton och siffror i huvudet. Så efetr middagen råkades jag visst somna en stund, skulle bara vila men det slutade med att jag vaknade 21.30 Oups! Nåja, jag är fortfarande lika trött så ska snart gå och lägga mej för natten och det lär nog inte vara så svårt att somna.


 

En väldigt "ohästig" bild på mig, men kan juh vara nyttigt att se bilder där man inte alltid är stallklädd. :P

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards