Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Annie - 14 januari 2012 10:00

Tanken är juh att jag och Hannah ska komma ut på dressyrbanorna och tävla lite i år och jag håller på att kika lite på tävlingskläder.


Så just nu funderar jag lite på kavajer och har lite svårt att bestämma mig mellan dessa två:

Pikeur Epsom eller Pikeur Diana.


 


 

Detta är pikeur epsom.


och detta är Dianan:

 


 


Om man bara kollar på bilderna så verkar Epsom kavajen vara mer figursydd och sitta lite tajtare? (inte alltid lätt att vara lång och smal heller)

Är det någon som vet om det är så eller om bägge har tajt passform?   

    

Jag har iaf tänkt köpa en svart kavaj, men frågan är vilken.

Vilken tycker ni är finast om ni fick välja en?

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards