Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Annie - 9 januari 2012 20:45

Jag är så extremt shoppingsugen just nu!


Jag vill köpa nya grejer till Hannah, mest schabrak och lindor mm i matchande färger, och sen såklart ännu mer ridkläder. Problemet är att jag redan nu inte ens har plats med hälften av mina grejer i mitt skåp jag har i stallet, utan hälften ligger i förrådet här hemma och resten i bagageluckan på bilen. Men jag vill ändå ha.


Och sen vill jag köpa nya kläder till mig själv. Jag älskar juh att shoppa, men jag blir samtidigt lite snål. Men jag vill så gärna köpa nytt nu. Och sen är jag sugen på att köpa skor. Älskar att köpa högklackat, Ska nog försöka använda lite fler par som jag redan har. Blir oftast att jag ändå har conversen på fötterna. :)


Men hur som haver så blir det ändå ingen shopping just nu då jag har köpförbud iom Bahamasresan.

Men nog kliar det i fingrarna att klicka hem nya grejer. :P


Kan någon ge mej massa pengar så jag kan vara hemma ochj bara shoppa och göra annat roligt om dagarna istället. ;)

Av Annie - 9 januari 2012 17:41

Idag är jag hästledig då Linnea har Hannah nu när hon kommit hem från utlandet, och jag tror jag ska spendera kvällen med att göra absolut ingenting. :) Har för en gångs skull inga planer öht så jag tror nästan att jag tar med mej Wilma och lägger mej och vilar en stund.

Sedan blir det bara soffhäng resten av kvällen. :P


 

Av Annie - 9 januari 2012 14:38

Min Värmefläkt som jag har på jobbet går med fullt ös nu när det smällde till och blev 20 minus. Jag gillar juh inte kyla.

 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards