Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Annie - 1 november 2010 13:08

I ett nafs. Har knappt hunnit med själv. Dagarna har bara sprungit förbi och dygnet har haft alldeles för få timmar.   

Oktober har bestått av att vara tävlingsledare och genomföra en dressyrtävling, En tripp tur / retur till sthlm med bil och släp för att tömma min gamla lägenhet som är såld, stalljour, jobb, Hannah har haft besök av tandläkaren, fått på sig sina vinterdojor, bygga ny hage, plus de vanliga stallsysslorna, det har hunnit komma snö två gånger och det har hunnit smälta bort oxå, Hunnit påbörja en utbildning som AF tyckte jag skulle gå, (insåg snabbt att det inte alls var något för mej) hunnit avsluta utbildningen. ja plus en massa annat som jag säkert glömt bort. Har iaf inte haft någon tid över till att blogga. När man väl har kommit hem så har det bara varit att stupa i säng för att hinna få sig någon timmes sömn innan allt dragit igång på nytt.    Tur att man har världens bästa sambo som har hjälpt en med allt som har behövts göras.


Men nu är väl iaf tanken att jag ska ha liiite mer tid över så då ska jag ta tag i det här med att blogga oxå.


I övrigt så har det inte hänt något direkt spännande att rapportera. Hannah mår bara bra nu även om jag känner att jag inte gör det. Den gångna månaden börjar ta ut sin rätt på mej nu.   Nåja, Nu när allt börjar lugna ner sig igen så blir nog allt bara bra. Annars kommer det sluta med att jag blir lite lätt sinnessjuk.    (eller mer än vanligt iaf.)


Hannah börjar förresten se ut som en lurvig liten björn. Hon har verkligen satt vinterpäls nu. Den är inte så tjock direkt men den är fluffig. Så hon ser ut som en liten nallebjörn.   


På återseende.

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards