Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Annie - 13 november 2010 17:29

Dagarna går alldeles för fort. Säger juh hela tiden att jag ska bättra mej på att uppdatera bloggen, men det går inge vidare juh som det kanske märks.

Men här kommer iaf en lite snabb uppdatering.


Ja veckan har iaf bestått av jobb på krf. Har hoppat in och jobbat extra pga en som är sjukskriven. så det har varit som att ha en veckolång stalljour.

Känns som att man inte varit annat än i stallet hela dagarna denna vecka.


Tröttheten är fortfarande inte bättre. Känner mej fortfarande lika orkeslös men det ger nog med sig.


Idag tog jag och Hannah iaf en härlig tur i skogen. Hannah var riktigt pigg men skötte sig ypperligt. Enda som inträffade på hemvägen var att en postlåda var bland det läskigaste Hannah någonsin sett. Även om vi passerat den på vägen bort. Hannah trodde nog på riktigt att den skulle äta upp henne. Hon blev extremt hög när vi passerade den (på andra sidan vägen. För nära den kunde man juh inte gå) och hon blåste och stirrade värre mkt på denna farliga sak som stod där helt stilla i vägkanten. :D Hon är juh ändå söt min lilla häst.


Nu ska jag nog hoppa ner i ett varmt bad, innan Marcus kommer hem från jobbet.

Ikväll ska vi äta en smarrig middag! MUMS!

Ha en trevlig lördagkväll.

/Annie 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards