Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Annie - 17 november 2010 12:21

Satt och surfade runt lite på hemnet bara på skoj och jag har hittat mitt drömhus!!!!!!!! Åh det var sååå fint och allt var som så bra. (Och jag har HÖGA krav på hur mitt hus ska se ut.) Jätte fint och fräscht hus och så ett nybyggt stall på gården. Stallet såg riktigt nice ut. Vad mer kan man begära liksom. Och att både hus och stall ser bra ut? det händer juh typ aldrig. Brukar vara att om stallet är fint så skulle man behöva jämna huset med marken och bygga nytt för det ser så fördj*vligt ut eller vice versa. Men detta hus hade liksom allt. Hela gården var liksom bara så mysig och fin. Åhh vad jag önskar att jag hade pengar och fast jobb och allt. Då hade jag verkligen inte tvekat. Men men. Får väl fortsätta drömma ett tag till. En vacker dag så hoppas jag att drömmen blir verklighet.


Nu ska jag drömma vidare!

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards