Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Annie - 15 november 2010 13:42

Ja som jag skrev så åkte jag iväg till stallet igår och Marcus följde med och hjälpte till. Snäll som han är. Tog även och red Hannah ute runt anläggningen och hagarna. Ja hon var på helspänn och höll på att krypa ur skinnet redan när vi kom ut ur stallet. Hon var tittig på allt möjligt. Men när jag väl kommit upp i sadeln så skötte hon sig riktigt fint. (Även om hon hela tiden var på G och väldigt laddad) Vi skrittade iväg med Marcus som promenadsällskap i kylan. Tog även och travade och Shit vilken trav hon hade igår. Hon hade bra tryck och påskjut bakifrån men stadig och som smör i handen. Ja alltså jag satt bara och log för mej själv, Var som en helt ny häst att sitta på. Den traven har jag inte känt på flera månader. Men riktigt skoj. Och jag tror Hannah var riktigt glad över att få röra på sig ute och slippa ridbanan. Tror hon blivit lite less på det så nu har jag bestämmt att vi ska hålla oss ute och ha lite roligt ett tag och även då passa på att dressyra utomhus efter vägarna eller någon äng så motivationen kommer tillbaka för oss båda. För hon har juh kalasfin bjudning. Hannah gillar juh att få komma ut och röra på sig. Blev inte ett så jätte långt pass men vi var nog båda så nöjda iaf.


I dag är jag ganska trött efter att inte ha sovit så många timmar inatt, Jag drömde värsta mardrömmen så jag vaknade och var tvungen att väcka Marcus oxå. (Mesig och mörkrädd som jag är) Och efter det så blev det inte så många timmar sömn och de timmarna som ändå blev var värre oroliga.


Nu ska jag ta itu med disken innan Marcus kommer hem från jobbet så blir han nog lite glad på mej. (Jag gillar verkligen inte att diska) Men jag måste juh hjälpa till lite hemma när han så snällt hjälper mej i stallet. :D

Och efter disken blir det att göra några ärenden på stan och handla lite mat.


ha det gott.

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards