Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Annie - 16 november 2010 16:32

Ja jag hann juh nästan med allt som jag skulle göra igår. Hann nästan göra hela disken, gjorde några ärenden på stan men det blev inte att handla någon mat. Istället åkte jag och marcus till mamma och blev bjudna på middag. Och det tackar man juh inte nej till. :D


Så jag har pratat lite med min kära sambo så vi ska åka och handla tillsammans när han kommer hem från jobbet. Det tycker jag var så snällt. :D

(Plus att jag får hjälp med att släpa upp påsarna för alla miljoner trappsteg

Klen som jag är. )


Efter handlingen så blir det att åka till stallet, Tycker bara det är bra att hästarna får gå ute ganska länge. Tycker bara det är onödigt för dem att nöta stall och stirra in i väggen.

De har juh både täcken på sig och hö att tugga på i hagen så det är nog bara bra för dem. :)


I övrigt så håller kylan i sig. Det är inte lika skojjigt. Jag är extremt frusen av mej och kylan är verkligen nackdelen med vintern. Annars gillar jag faktiskt vintern och snön. Men kylan skulle jag klara mej utan. Tycker tom att det är kallt inne.


Haoppas ni har det bra i kylan iaf. :)

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards