Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Annie - 1 juli 2010 00:00

Men jag forsätter att vara helt sjukt trött. Försov mej i morse. Vaknade 15 minuter innan jag började.   Eller jag vakande inte själv utan M ringde och väckte mej. Hade inte han ringt hade jag nog sovit hela dagen. Tur att jag har honom iaf som håller koll på mej.   Lite förvirrad var jag när jag kom till jobbet men vaknade till liv till slut.


Jobbade till 20 ikväll och därefter åkte jag till stllet för att rida Hannah.

Red med nya sadeln idag. Den var jätte skön att rida i så det kommer nog bli kanon.

Annars var det väl lite sisådär idag.

Hannah började ganska avslappnat men så fort jag började kräva lite av henne och skulle börja jobba ja då tyckte Hannah att det skulle hon juh inte alls behöva göra utan det var huvudet upp i vädret. Hoppa jämfota och var allmänt psyk. Och så fort jag lättade så älgade hon iväg i 190. kunde inte alls vänta och förhållningar var inte populärt för då flög hon i luften. Var bara att försöka hålla sig lugn och andas och rida på iaf. Efter många om och men så gav hon med sig och jobbade på iaf och red henne i en lite högre form idag. Formen var inte perfekt hela tiden men i det stora hela så var hon ändå fin på slutet av ridpasset och då gick det faktiskt tom att rida.


I morgon är jag ledig! underbart!   

/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards