Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Annie - 15 juli 2010 14:46

  


  


   


   


        


             


                 


   

Skrittar av en nöjd häst och en nöjd ryttare.    

Av Annie - 15 juli 2010 14:15

Gick faktiskt bra. Vi lastade in Hannah och A i släpet och rullade iväg till holmen. M fick premiärdra transporten med volvon.

När jag red fram gick det inte så bra men när jag började rida för maria och så så lossnade allt. Fick träna mkt på min sits, Att få upp blicken och sluta sitta och stirra ner i backen. Men hon sa oxå att mitt säte var bra och att jag och Hannah passade bra ihop så det var riktigt kul att höra. Men fick hemläxa med att träna på huvudet i första hand. Därefter så ska jag träna på att vrida om mina skänklar. (sitter juh och vrider ut tårna) så nu är det stenhård träning med sitsen som gäller. Har juh även redan utvecklat en del med min sits och mina armar av att rida för helena så det känns skoj att det går framåt och ger lite resultat. Blir ruskigt inspirerad av att rida lektion.

M var med och fotograferade oxå.


Igår så tog jag och Hannah en mysig skritt tur först upp i skogen och därefter så red vi runt lite efter olika vägar. Skrittade på lång tygel hela tiden och hon var lugn men ändå energisk. Riktigt mysigt. Var ute i ca 50 minuter och bara njöt av det fina vädret.


Idag är formen inte riktigt på topp däremot, Känner mej ruskigt sliten och risig.


Ha en trevlig dag i solen.

/Annie


Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards