Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Annie - 10 juli 2010 22:36

Steg upp vid 9 och åkte hem till Helena där vi gjorde i ordning hästarna för att sedan rulla in till krf för att rida. Red i ridhuset där det var svalare då det var typ 25 grader ute. Jag och Hannah hade väldigt svårt att komma överrens idag och det var då inte mkt som fungerade. Fick henne att slappna av och ge efter lite grann i traven och då avslutade jag mitt pass och bad Helena hoppa upp och rida igenom Hannah. Det gick iaf betydligt mkt bättre än när jag satt på ryggen och mot slutet gick Hannah bra. 


När jag kom hem så somnade jag en stund. Skönt var det.   


Har ätit tacos till middag idag och nu har M gått iväg till en kompis men jag orkade inte följa med. Trött som man är. Sitter i soffan och glor lite på tv istället.


/Annie 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards