Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Annie - 9 juli 2010 22:37

Idag började dagen med att jag vaknade 08.20 Jag började egentligen 07.45!   Jag har alltså sovit igenom 3 st väckarklockor och slagit av dem i sömnen! Flög upp ur sängen och var lite förvirrad och visste knappt vad jag skulle göra. Tog ett djupt andetag och insåg att det är ingen idé att jag tok stressar för jag är juh ändå redan försenad. Körde upp M ur sängen oxå så han fick stiga upp och köra mej till jobbet. Eller han erbjöd sig faktiskt och det tackade jag juh självklart inte nej till. Landade på jobbet 08.35


Nu på kvällen har jag och M varit på bio och sett eclipse. Den var sååå bra.   Jag gillar juh twilight filmerna och längtar redan tills nästa kommer.

M var snäll och följde med även om han kankse inte gillar de filmerna så mkt. Han tycker det är en tjejfilm och för mkt känslor.   Jag håller dock inte alls med.   


Hannah får vila idag och i morgon blir det träning.


Nu är det snart dags att gå och sova så man vaknar pigg och utvilad imorgon.

Ha en trevlig fredagkväll!


M har förresten satt ihop ett kollage åt mej som jag la som header här på bloggen. Vad tycks?


/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards