Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Annie - 3 juli 2010 08:06

och åter jobb... känns som att jag alltid är på jobbet nu. och sen är det bara stallet och sova när man kommer hem. Känns som att man aldrig hinner vara hemma.


Hannah fick stå igår. Men jag och M åkte till stallet iaf och tog in henne och gav mat och och borstade och smorde henne och sen släppte vi ut henne i hagen igen till de andra. M hade även med sig systemkameran och knäppte en massa bilder. Lägger ut några här lite senare.

Han var min räddare igår och dödade två läskiga getingar som var inne i stallet och var jobbiga. (Jag verkligen HATAR getingar)


Nåja ikväll blir det att åka och rida efter jobbet. M ska med och knäppa lite bilder så jag får några som är knäppta med en bra kamera och inte en mobil.   


/Annie

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards