Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Annie - 12 maj 2011 11:00

Detta är neonserien från Catago för den som vill sticka ut med lite färg och gillar att matcha. :)





  






 


  

Av Annie - 12 maj 2011 10:07

Stora delar av gårdagens ridpass kan vi helt enkelt bara glömma. Började med att skritta fram ute, hon kändes fin, sen var utebanan upptagen så vi gick in i ridhuset där det slutade med att vi var fem ekipage. jag var okoncentrerad och kände mej mest bara ivägen och det resulterade i att ridningen blev lidande. Hannh ville inte alls vara med utan gick och småtjafsade hela tiden och tyckte nog mest att jag bara var jobbig.

Efter en stund så gick tre av ekipagen ut, så då var vi bara två kvar och jag kunde börja koncentrera mej bättre. Galoppjobbade en hel del och då släppte allt och det började gå jätte bra. Hannah blev avslappnad och med på noterna och jag red bättre. Jobbade mkt med volter i olika storlekar och tempoväxlingar och som sagt så gick det strålande. Travade av henne lång och låg och hon var stadig och mjuk då.

Så vi kan juh säga att vi började bra, sen gick det jätte dåligt för att avsluta bra igen.


   

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards