Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Annie - 15 maj 2011 21:08

Idag hade jag och Hannah en riktigt dålig dag som iaf slutade lite bättre. Vi har haft ett grispass där det blev ganska mkt "fulridning" för att jag skulle få igenom allt men tyvärr så blir det så ibland och då är inte det viktigaste kanske hur det ser ut alltid.

Hon satt fast i vänstersidan och hon ville inte vara med på något idag förutom att gå rakt fram som en stjärnkikare, Och det tyckte såklart inte jag att vi skulle göra så vi kämpade som bara den för att få igenom sidorna. Högerbogen levde ett eget liv och flöt omkring överallt där den inte skulle vara, och gå i form var skit jobbigt tyckte Hannah. Blev en del galopp jobb och tempoväxlingar och sen blev det skänkelvikning åt alla håll och kanter samt öppna och sluta efter långsidorna och volter och åttvolter för att böja igenom henne och variera ställningen både utåt och innåt för att få henne att släppa. Hannah protesterade några gånger och försökte väl slippa undan med att börja galoppera eller studsa men jag var konsekvent och då gav hon med sig och shit pommes frites vilken fin samlad galopp hon kunde visa sen då när det började släppa o0ch då gav jag mej och travade av henne. Men det tog sin tid och det blev ett ganska långt ridpass, men jag kunde inte ge med mej och bara gå in utan att få igenom det jag ville, för då hade det bara varit värre imorgon. Hannah frustade iaf nöjt och såg så nöjt ut i blicken när jag satt av och inne i stallet oxå.

Marcus kom oxå dit efter att han hade varit och repat så han knäppte lite bilder i regnet.

Men jag lägger upp de någon annan dag, men bjuder på en tillsvidare.


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards