Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Annie - 1 augusti 2011 17:47

Nu har man gått in på sista semesterveckan och jag börjar nästan vara helt frisk. Lite hosta på kvällarna och nätterna bara. Ska äta medicin i 3 dagar till. Så härligt att bli människa igen och ikväll ska jag RIDA!! Som jag har längtat och nu känner jag mej äntligen nog frisk att klara det utan att ramla av i ett hostanfall eller liknande. OCh en annan sak är att jag faktiskt är sugen på att hoppa, men det får vänta till slutet på veckan isf. Nu ska jag och Hannah börja lite lugnt.

Jag måste ta och ringa hovis oxå så Hannah får nya pjuks då hon börjat bli lång i fossingarna.


Nej nu ska jag börja byta om och bege mej till stallet och mitt hjärta.


 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards