Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Annie - 3 augusti 2011 17:31

Var juh i piteå i helgen och på Piteå Dansar och Ler. Marcus lillebror har juh lägenheten mitt inne i stan och hans köksfönster var precis vid stora scenen. Så på fredagen var vi hos honom och partajade lite och från fönstret såg vi några låtar med Thin Lizzy innan vi drog iväg och käkade för att sedan gå ner och se Mustach.

Fick några bilder som jag kan bjuda på, även om de inte var så bra. :P







Efter den konserten så gick vi hem för att få några timmars sömn innan vi vid 12 tiden på lördag var på området igen och satte oss i partytältet Kittelfjäll för att fortsätta helgen. Efter det så gick vi något varv på området innan vi gick till lägenheten för ännu mer party. Från köksfönstret såg vi konserten med Veronika Maggio eller hur hon nu stavar. (lyssnar inte på henne egentligen) och efter det så bar det av in på området för att kolla runt. Vi såg sista konserten med Bullet och efter det blev det mat och sedan hemgång. Söndagen var bara lugn hemma hos Marcus mamma där vi satt och solade och åt middag innan det blev dags att åka hem till Kalix igen.


Vi hade iaf en mycket trevlig helg och det är alltid skönt att åka bort en stund ibland. :D

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards