Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Annie - 15 augusti 2012 21:45

Lite mysigt när dimman började rulla in när vi började avsluta vårat pass. :-)

Av Annie - 15 augusti 2012 09:08

Onsdag idag och sitter på jobbet och dricker kaffe och försöker vakna till liv. är lite seg ännu men det blir nog bra snart. :-)
tycker att det kan bli helg nu! men klockan och dagarna går sååå sakta. iaf medans man jobbar. ;-)

Av Annie - 14 augusti 2012 21:53

Äter godis och läser lite bloggar. :-P känns som en bra avslutning på dagen. :-)

Av Annie - 14 augusti 2012 20:32

Pluppen är trött och nöjd efter ridturen. :-)

Av Annie - 14 augusti 2012 09:15

med mej själv nu och känner mej bara irriterad och less på mycket!


 

Av Annie - 13 augusti 2012 22:42

Det var väldigt dimmigt och spöklikt över hagen när jag var förbi där ikväll. men välkomst kommiten kom då vandrande så glatt när jag ropade. mina söta hjärtan!

.

Av Annie - 13 augusti 2012 09:11


 

Av Annie - 10 augusti 2012 13:57

Skönt att det är fredag idag! I helgen ska ja bara ta det lugnt och sova ut och mysa på med hästarna och bara allmänt göra vad jag känner för.


Hästarna var så söta i morse när vi kom till hagen och skulle flytta dem. Både Hannah, Pluppen och Karuzo låg ner och sov medans Bufflan höll vakt. Hannah låg helt utslagen på sidan och lyfte inte på huvudet förrän vi ropat några gånger. Men ingen av dem ställde sig upp. Så jag gick fram till dem och satte på grimman på Pluppen och kliade lite på honom och gick sedan fram till Hannah och puttade på henne. Puttade och smackade men hon hade då ingen större lust att kliva upp idag. Inte Pluppen för den delen heller som låg kvar. Till slut så bestämde sig Pluppen för att rulla sig lite när han ändå låg ner och sedan klev han upp. Hannah klev oxå upp tillslut och såg väldigt trött och nyvaken ut. Sötisarna.

Och efter ytterligare en stund klev även Karuzo upp så vi kunde promenera iväg till andra hagen.


Tänkte såklart inte på att knäppa nån bild på dem då de var så söta utan jag gossade lite med bägge istället.


Visar en gammal bild på tröttisarna istället.

 

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards