Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Annie - 3 april 2012 15:00


 

Av Annie - 3 april 2012 13:56

Igår satt jag och kollade på tävlingar i tdb och nu är nog datumet för tävlingsdebuten så gott som spikad.


Ojoj så spännande det känns, blir juh nästan nervös redan nu. :P Haha ne inte riktigt men det ska bli riktigt roligt.


Måste börja kolla lite på programmet och sen är det även en hel del som måste inhandlas.

Hannah har juh allt hon behöver, är endast nummerlappar jag måste köpa, men till mig själv är det däremot betydligt mer. En hel tävlingsoutfit måste köpas, ridbyxor, kavaj, tröja och så måste jag även köpa nya stövlar. har redan hittat ett par som jag ska köpa, måste bara ta mej iväg här snart och inhandla det. Men resten har jag juh inte ens börjat titta på ännu.


Åh vad roligt det ska bli!


 

Såhär glada var vi i februari 2011. Får se om vi lyckas ta oss igenom ett program öht. ;)


Av Annie - 3 april 2012 09:48

Något som jag är lite allergisk mot är när folk använder bandtröjor och inte gillar bandet.


Jag har ingenting emot att man använder det i sig, OM man lyssnar på musiken och gillar bandet, men jag klarar inte av de som använder sig av tröjorna för att de tycker de är snygga och sedan har de ingen aning om att det ens är ett band de har på tröjan, eller ännu värre, de vet om det men de gillar absolut inte musiken! Åh jag tycker det är sååå fel bara.


Vet att både H&M och Gina Tricot hade massa bandtröjor här för ett tag sedan, Nirvana, GNR (Guns and Roses) Pink Floyd, Ramones mm mm mm. Och jag vet även att många köpte dessa tröjor för att de tyckte det var snygga. De sitter juh på var och varannan männsika i sverige juh.

Men jag tycker som så att om man inte lyssnar på musiken eller gillar bandet så ska man inte bära tröjan heller.


Jag äger själv bandtröjor, men då lyssnar jag även på de banden! Och har lyssnat på de i många å och kommer fortsätta lyssna på dem även när tröjorna inte är "mode" längre.


Nu menar jag absolut inte att alla som använder sig av bandtröjor inte har någon aning om vad det är eller använder det för att det fanns att köpa på alla klädaffärer, utan väldigt många använder just kläderna för att de gillar banden. Men det finns även de som använder sig av det för att de tycker tröjan är fin även om de hatar musiken.

Och det är just det jag inte klarar av! Ska man ha dessa tröjor så ska man då gilla musiken och det man bär oxå. På riktigt! :P


 
Bilden hämtat från Google.se


Nu är juh detta bara min åsikt och alla andra får juh tycka vad de vill. :) Men var beredd på att jag kan börja prata musik med dig om du har en bandtröja på dig så förhoppningsvis känner du juh till vad du har på tröjan så du kan svara.   

Av Annie - 3 april 2012 08:41

Äntligen har min kompis Frida börjat blogga igen! Yey!


 


Ni kan läsa hennes blogg HÄR! Tycker verkligen ni ska kika in där.   


Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards