Annie Rotinen - Mitt Liv

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Annie - 17 april 2012 21:53

Jag helt sjukt sugen på sushi! Har varit det i flera månader nu och snart sätter jag mej i bilen och kör till lule eller pite bara för att äta det och sen åka hem igen. Så dåligt att det inte finns något sushiställe här i kalix. När jag bodde i sthlm så bodde jag nästan granne med en sushirestaurang och de hade riktigt riktigt god sushi. Så då blev det att man åt en hel del. :)


Men seriöst så har jag extrema cravings efter just sushi!


 



 

Av Annie - 17 april 2012 11:04

Har inte haft tid, lust eller ork till att blogga under helgen. Har haft fullt upp.


Ridit två hästar, Firat bästa Frida som fyllde år. Party, Sovit alldeles för lite, Polispådrag, (Gäller inte oss) Polisförhör.

Varit på massage och fått ridförbud igår, ska ta det lugnt någon dag. Väldigt onödigt om jag får säga det själv. :P men vad gör man inte för att få ordning på ryggen. Och en massa annat därimellan.


Så tiden har helt enklet inte riktigt räckt till. Och när jag väl landat i soffan hemma så har jag varit ganska så trött.


Men men, nu får vi se om saker vänder och jag får lite mer tid över igen. :)



    

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards