Annie Rotinen - Mitt Liv

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Yey!!!

Av Annie - 19 november 2010 12:08

Fick precis veta att jag har fått heltidsjobb i en månad framåt! Yey!!!!

Blev riktigt glad över att få höra detta och en månad är juh alltid nåt iaf. Så min lyckokänsla bara fortsätter.


Idag har jag inga speciella planer, Förutom att gå ner på apoteket igen för att försöka få ut mitt bricanyl på nytt. (min astma medicin) Ringde och förnyade mina recept i onsdags och igår när jag var till apoteket och skulle hämta ut mina mediciner så hade de bara förnyat receptet på min medicin för ämnesomsättningen. Och ett annat recept som jag har till astman. Men inte bricanylet som jag behöver. Så jag fick ringa på nytt till läkaren igår och idag ska det förhoppningsvis finnas att hämta på apoteket. Annars kommer jag nog få lite lätt panik.

Jag har haft helt slut bricanyl denna vecka och det har inte varit speciellt bra eftersom det varit så himla kallt ute och mina luftrör tycker inte om kyla utan jag får ganska svårt med andningen när det är kallt, Blir juh inte bättre av att jag anstränger mej i stallet då heller. Men jag har överlevt veckan och jag är såpass van vid min astma och hur min kropp reagerar så jag kan som hantera situationen när jag känner att jag börjar få svårt med andningen. Men man ska väl inte utmana öded i onödan så det är juh lika bra att jag har mitt bricanyl ifall att.


Nu sitter jag och väntar på att Marcus ska komma hem. Han är och hjälper min mammas man med något. Efter det blir det en väldigt sen frukost och sen får man se vad dagen har att erbjuda. Blir iaf stallet senare. Och det blir nog att rida ute ikväll igen. Om det nu inte smäller till och blir svinkallt igen. Återstår att se.


det är iaf Fredag idag! :D

/Annie

 
 
Jenny Persson

Jenny Persson

19 november 2010 16:47

Grattis till jobbet!! Har du tur så får du kanske förlängt. Ska hålla tummarna! :)

Kul att läsa ditt inlägg på min blogg. Visste väl att det satt en och annan där ute och gömde sig ;) Titta in snart igen!

//Jenny

http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com

Annie

20 november 2010 16:50

tack så jätte mkt. :)

Jag tittar garanterat in fler gånger. :)
/Annie

 
Mimmi

Mimmi

20 november 2010 09:37

Hej kära kusin!!
Nu har jag smygläst din blogg en stund, men det är väl lika bra att du får reda på att jag är här och snokar så du kan skriva fina inlägg om din favoritkusin t.ex ;)
Jag ville bara säga att jag saknar dig!!!
Puss!

http://tuffamimmi.blogspot.com

Annie

20 november 2010 16:48

Hej Bästa kusinen! :D
Ja nog tycker jag att det var bra att du meddelade att du tittar in. :D
Ska skriva ett fint inlägg om dig här någon dag då. ;D
Jag saknar dig oxå!!
Puss och Kram.

 
Ingen bild

Mimmi igen

20 november 2010 09:38

Grattis till jobbet förresten :)

Annie

20 november 2010 16:49

tack så mkt1 :)
Känns bra att få lite extra pengar i fickan. :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 27 juni 2014 10:28

Av Annie - 27 maj 2014 11:15


För idag är det finaste Pluppens födelsedag!     Min prins.    ...

Av Annie - 19 maj 2014 10:52


Jag lever men jag har inte så mkt att skriva om, eller rättare sagt vet inte riktigt vad jag ska skriva om, nåt speciellt ni vill läsa?   Har nästan blivit frisk igen efter förkylningen förutom denna förbannade hosta som inte verkar vela ge sig. ...

Av Annie - 7 maj 2014 13:29


Blä jag har blivit förkyld igen! Usch usch, jag trodde juh att jag hade gjort bort det iom att jag var så dålig sist men icket! Irriterande som bara F*N.   Har iaf fått tag på hovslagaren nu oxå så imorgon får Pluppen sin sko på plats igen så vi ...

Av Annie - 6 maj 2014 10:06


Haha måste bara berätta om en sjukt rolig grej som hände igår när jag var i stallet. Det ringde en väldigt trevlig kille till mig från ett företag i stockholm och erbjöd mig jobb! Haha och det roliga i det hela är att jag inte ens sökt jobb! Det gj...

Presentation


Välkomna hit!
Är en sprallig 27årig tjej bosatt i norrbotten. Här kan du följa mej i mitt liv och mina två hästar i våran vardag med träning, tävling och lite annat smått och gott.

Copyright på alla bilder.


Fråga mig

5 besvarade frågor

Hannah the Brave xx

 

Dali aka "Pluppen"

 

Kilhults Zatanz Zexiga Wilma

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards